Notiek prezentācijas ielādēšana. Lūdzu uzgaidiet

Notiek prezentācijas ielādēšana. Lūdzu uzgaidiet

Jaunas ceļu būvniecības tehnoloģijas

Līdzīgas prezentācijas


Prezentācija par tēmu: "Jaunas ceļu būvniecības tehnoloģijas"— Prezentācijas transkripts:

1 Jaunas ceļu būvniecības tehnoloģijas

2 Ceļa seguma remonts ar aukstu asfaltu
Auksts asfalts ir vielu sajaukums ātram ceļu seguma remontam ar rokām (bez specializētas tehnikas pielietošanas). Maisījums satur smalcinātus minerālus un bituma šķīdumu, kuriem papildus ir pievienotas vielas maisījuma izturībai pret temperatūras un mitruma ietekmi. Pirms auksta asfalta pielietošanas bedres īpaša sagatavošana nav nepieciešama – tas ir vienlīdz labi pielāgots kā sausas, tā mitras un pat pilnas ar ūdeni bedres remontam. Bedre vienīgi ir jāatbrīvo no tajā esošiem brīvi gulošiem asfalta gabaliem, akmeņiem, dubļiem, sniega vai ledus. Maisījumu iepilda bedrē ar rezervi virs ceļa līmeņa līdz ¼ no bedres dziļuma, izlīdzina un noblietē ar rokām, mehāniski vai automobiļa riteņiem. Transporta kustība ir atļauta uzreiz pēc blietēšanas.

3 Ceļa seguma remonts ar aukstu asfaltu
Ja bedre ir dziļa, asfalts ir liekams kārtās pa 5-8 cm, katru no kuriem blietē un dod tiem pakalst. No augšas “ielāpus” var pabērt ar cementu vai ceļmalas grunti. Remonts ir veicams jebkuros laika apstākļos cauru gadu temperatūru robežās no -26 līdz +49 ºC. Ērts fasējums pa 20 kg. Šī daudzuma ir pietiekoši bedrīšu remontam 0,3 м2 platībā un 5 cm dziļumā.

4 Grunts stabilizācija ar “CONSOLID SYSTEM” ceļu, ielu un laukumu celtniecībai.
Tehnoloģija ir lēts tehnisks risinājums, kas garantē drošu un ilglaicīgu ceļa ekspluatāciju. Tas ir ātrs un ekoloģisks risinājums grunts ceļu, laukumu, stāvvietu, veloceliņu, lidlauku, pretplūdu uzbērumu, rekreācijas laukumu u.c. celtniecībā. Īpaši labi tehnoloģija piemērota mālainas un mīkstas grunts stabilizācijai. Stabilizatora ietekmē pārstrādes procesā grunts virsējā kārta pārveidojas par monolītu slāni, kuram ir sekojošas īpašības: izturība pret negatīvu temperatūru un ūdens ietekmi; izturība pret deformācijām, neveidojas “iespiedumi”; nav pakļauta plaisāšanai; ievērojama izturība pret saspiešanu un nodilumu.

5 Grunts stabilizācijas tehnoloģijas priekšrocības
Iespēja būvēt izturīgus, cietus un neputekļainus grunts ceļus; Nav nepieciešami lieli zemes darbu apjomi esošās grunts nomaiņai un ceļa pamatnes izveidošanai tradicionālajā veidā; Nesamērojami mazāki darba un nepieciešamu materiālu apjomi būtiski samazina ceļu būvniecības termiņus un izmaksas; Ievērojami atvieglo ielu rekonstrukciju pilsētu centros; Būtiski uzlabo grunts ielu kvalitāti ar minimāliem ieguldījumiem; Tehnoloģija ļauj atteikties no pagaidu apvedceļu ierīkošanas; Stabilizēts grunts slānis ir ciets, izturīgs, elastisks, nepakļauts plaisāšanai un paliekošai deformācijai slodzes ietekmē; Būvniecības izdevumi samazinās uz 50 – 60 %; Nodilumizturība un slodzes iespējas paaugstinās uz 40 – 70 %; Uzturēšanas izdevumi samazinās par 20 – 50 %.

6 Grunts stabilizācijas etapi

7 Grunts stabilizācijas etapi

8 “CONSOLID SYSTEM” pielietošanas piemēri

9 “CONSOLID SYSTEM” pielietošanas piemēri

10 Mūsu piedāvājums Izturīga grunts stabilizācija, tai skaita mīkstās un mālainas grunts stabilizācija, kas nav derīga ceļu būvniecībai pēc tradicionālas metodes. Lētu ekoloģisku ceļu būvniecība ar palielinātu nodilumizturību, ar divu kārtu segumu no bazalta šķembas un asfalta emulsijas maisījuma ar vietējās grunts izmantošanu ceļa pamatnes ierīkošanai. Izturīgu, bezputekļainu grunts lauku ceļu, meža ceļu, autolaukumu būvniecība ar 100% vietējās grunts izmantošanu un stabilizācijas metodes pielietošanu. Kvalitatīvs, izturīgs un ātrs asfaltēto ceļu bedrīšu remonts jebkurā gadalaikā, pielietojot auksto asfaltu.

11 Paldies par uzmanību! Nacionālais Tehnoloģiskais institūts
Rīga, Pļavnieku ielā 1/1 Tālr. (+371) , (+371)


Lejuplādēt ppt "Jaunas ceļu būvniecības tehnoloģijas"

Līdzīgas prezentācijas


Google reklāma