Apmācību programma pusaudžu vecākiem ”Ceļvedis, audzinot pusaudzi”

Slides:



Advertisements
Līdzīgas prezentācijas
      Sensoro spēju attīstīšana matemātisko pamatpriekšstatu veidošana, matemātika - integrētā pieeja  Konsultācija  Rīgas pirmsskolas izglītības.
Advertisements

Skolas simbolika 10.a klases projekts 2011./2012. m.g.
Lasīšanas prasmju pilnveide
“Rītausmas reidi”.
Eiropas Sociālā fonda projekts „Inovatīva un praksē balstīta pedagogu izglītības ieguve un mentoru profesionālā pilnveide” Vienošanās Nr.2010/0096/1DP/ /09/IPIA/VIAA/001.
Aktualitātes bērnu tiesību aizsardzības jautājumos
Demonstrējumi dārzkopībā g.
Prezentācijas transkripts:

Apmācību programma pusaudžu vecākiem ”Ceļvedis, audzinot pusaudzi” CAP Nodibinājums ”Centrs Dardedze” Juta Bumbiere Daina Dziļuma

Apmācību programma ir izveidota projekta „Sociālās rehabilitācijas pakalpojumu attīstība un pilnveide centrā „Dardedze”” ietvaros. Materiāls izstrādāts ar Eiropas Sociālā fonda finansiālu atbalstu.

Programmas izveidošana Programmu izstrādāja „Centra Dardedze” speciālisti ” Centra Dardedze” speciālisti apmācīja 12 grupu vadītājus no Rīgas Sociālā dienesta Grupu vadītāji novadīja 6 apmācību grupas pusaudžu vecākiem Grupu vadītāji sniedza ieteikumus programmas pilnveidošanā

Pusaudžu un vecāku tiesības, pienākumi un atbildība Ceļveža posmi Ievads CAP programmā Pusaudžu un vecāku tiesības, pienākumi un atbildība Vecāku un pusaudžu savstarpējās attiecības un komunikācija Veselīgs dzīvesveids Pusaudžu seksualitāte Pusaudžu sociālās prasmes Emociju pašregulācija Rūpes par sevi Disciplinēšana Dzīves prasmes

Situāciju izspēlēšana Dalīšanās pieredzē Mājas darbi Darba metodes Uzdevumi pāros Darbs grupās Diskusijas Situāciju izspēlēšana Dalīšanās pieredzē Mājas darbi

Speciālistu apmācību process 10 apmācību nodarbības Vecāku grupu vadīšana Supervīzijas Ieteikumi programmas uzlabošanai Apliecības par tiesībām vadīt CAP programmu vecākiem Paldies grupu vadītājām par uzdrīkstēšanos un radošu iesaistīšanos!

Vecāku atsauksmes Būtiskākie ieguvumi: “citu grupas dalībnieku pieredze” “grupas vadītāju sniegtā teorija, praktiskie piemēri bija ļoti nozīmīgi” “labāk saprotu savu bērnu un viņa problēmas” “atbalsts un izpratne”, „citi mani uzklausa” “bija nozīmīgi padomāt par sevi (rūpes par sevi)” “pārliecība par sevi kā vecāku” “izprotot sevi un savas emocijas, vecāki var pareizāk reaģēt un rīkoties dažādās situācijās” “grupas apmeklējums deva iespēju vairāk domāt par attiecībām ģimenē un tās analizēt”

Ieteikumi nodarbību organizēšanā: Vecāku atsauksmes Lietderīgākās tēmas: Disciplinēšana Emociju pašregulācija Komunikācija ar pusaudzi Ieteikumi nodarbību organizēšanā: “labāk, ja nodarbības tiek organizētas vakarā pēc darba” optimāls dalībnieku skaits “ir labi, ja nodarbības apmeklē abi vecāki” “praktiski izmantojami izdales materiāli”

Paldies par uzmanību!