Projekts „Jelgavas skolotāju profesionālās kompetences pilnveide tehnoloģiju un zinātņu jomā” Jelgava, 2006-2007 Līgums Nr. 2006/0116/VPD1/ESF/PIAA/05/APK/3.2.5.2./0152/0207.

Slides:



Advertisements
Līdzīgas prezentācijas
      Sensoro spēju attīstīšana matemātisko pamatpriekšstatu veidošana, matemātika - integrētā pieeja  Konsultācija  Rīgas pirmsskolas izglītības.
Advertisements

Skolas simbolika 10.a klases projekts 2011./2012. m.g.
Lasīšanas prasmju pilnveide
“Rītausmas reidi”.
Eiropas Sociālā fonda projekts „Inovatīva un praksē balstīta pedagogu izglītības ieguve un mentoru profesionālā pilnveide” Vienošanās Nr.2010/0096/1DP/ /09/IPIA/VIAA/001.
Aktualitātes bērnu tiesību aizsardzības jautājumos
Demonstrējumi dārzkopībā g.
Prezentācijas transkripts:

Projekts „Jelgavas skolotāju profesionālās kompetences pilnveide tehnoloģiju un zinātņu jomā” Jelgava, 2006-2007 Līgums Nr. 2006/0116/VPD1/ESF/PIAA/05/APK/3.2.5.2./0152/0207 2. MODULIS MATEMĀTIKA KĀ VIENS NO TEHNOLOĢIJU UN ZINĀTŅU PAMATU JOMAS STRUKTŪRKOMPONENTIEM 2. 1. 1. Izziņu veicinošās metodes mācību priekšmetā 2. 1. 2. Izziņu veicinošā metodes ar kritiskās domāšanas pieeju matemātikā

Matemātikai piemērota ir argumentētā eseja: Projekts „Jelgavas skolotāju profesionālās kompetences pilnveide tehnoloģiju un zinātņu jomā” Jelgava, 2006-2007 Līgums Nr. 2006/0116/VPD1/ESF/PIAA/05/APK/3.2.5.2./0152/0207 Matemātikai piemērota ir argumentētā eseja: Plašas un dziļas zināšanas Prasme analizēt, atlasīt nepieciešamos faktus un argumentus Prasme plānot un loģiski sakārtot materiālu Spēja izteikt pamatotus spriedumus un izdarīt secinājumus

Projekts „Jelgavas skolotāju profesionālās kompetences pilnveide tehnoloģiju un zinātņu jomā” Jelgava, 2006-2007 Līgums Nr. 2006/0116/VPD1/ESF/PIAA/05/APK/3.2.5.2./0152/0207 Skolēni drīkst izmantot grāmatas, enciklopēdijas, tabulas, statistikas datus, internetu utt. Argumentētās esejas raksturo: Mērķtiecība – visas daļas pakļautas vienam tematam Sakarīgums – teksta vienību tematiska saistība Pilnīgums – temata apjoma ievērošana Pabeigtība – secinājumi, vispārinājumi

Esejas vērtēšanas kritēriji: Projekts „Jelgavas skolotāju profesionālās kompetences pilnveide tehnoloģiju un zinātņu jomā” Jelgava, 2006-2007 Līgums Nr. 2006/0116/VPD1/ESF/PIAA/05/APK/3.2.5.2./0152/0207 Esejas vērtēšanas kritēriji: Saturs – konkrēts, pārliecinošs, atbilstošs, radošs, saprotams Viedoklis – skaidrs, konsekvents Esejas izkārtojums – loģisks, saskaņots, vienots, piemērots mērķim, virzīts uz secinājumiem Rindkopu izkārtojums – dažādu rindkopu struktūra, atkāpes

Esejas vērtēšanas kritēriji: Projekts „Jelgavas skolotāju profesionālās kompetences pilnveide tehnoloģiju un zinātņu jomā” Jelgava, 2006-2007 Līgums Nr. 2006/0116/VPD1/ESF/PIAA/05/APK/3.2.5.2./0152/0207 Esejas vērtēšanas kritēriji: Stils – interesants, tēlains, izteiksme atbilst saturam Teikumu struktūra – loģiska, pabeigta, prasmīga dažādu teikuma struktūru lietošana (paralēlisms, kontrasts, atkārtojums, izsaukumi)

Esejas vērtēšanas kritēriji: Projekts „Jelgavas skolotāju profesionālās kompetences pilnveide tehnoloģiju un zinātņu jomā” Jelgava, 2006-2007 Līgums Nr. 2006/0116/VPD1/ESF/PIAA/05/APK/3.2.5.2./0152/0207 Esejas vērtēšanas kritēriji: Leksika – tēmai atbilstoša, valoda – precīza, dzīva, tēlaina Gramatika – gramatikas likumu (interpunkcijas, vārdu pareizrakstības) ievērošana Sagatavots, izmantojot: Čakārne Z., Ģingule M. Ceļā uz lietišķajiem rakstiem.- Rīga: Pētergailis, 2003