Atkārtojums 2.klasē apgūtais 2.31. stunda 2.klases noslēguma stunda.

Slides:



Advertisements
Līdzīgas prezentācijas
      Sensoro spēju attīstīšana matemātisko pamatpriekšstatu veidošana, matemātika - integrētā pieeja  Konsultācija  Rīgas pirmsskolas izglītības.
Advertisements

Skolas simbolika 10.a klases projekts 2011./2012. m.g.
Lasīšanas prasmju pilnveide
“Rītausmas reidi”.
Eiropas Sociālā fonda projekts „Inovatīva un praksē balstīta pedagogu izglītības ieguve un mentoru profesionālā pilnveide” Vienošanās Nr.2010/0096/1DP/ /09/IPIA/VIAA/001.
Aktualitātes bērnu tiesību aizsardzības jautājumos
Demonstrējumi dārzkopībā g.
Prezentācijas transkripts:

Atkārtojums 2.klasē apgūtais 2.31. stunda 2.klases noslēguma stunda

Mērķis un uzdevumi Šodien stundā: atkārtosim visu, ko esam iemācījušies 2.klasē datorikā Šogad esam mācījušies: par algoritmiem par aparatūra un operētājsistēmu par attēlu apstrādi un fotografēšanu par tekstapstrādi par informācijas iegūšanu ar saziņu drošība virtuālajā vidē Mērķis Apkopot 2.klasē datorikā apgūtās zināšanas Uzdevumi: Nostiprināt prasmes, kas apgūtas tēmās: algoritmi un to izpildīšana; aparatūra un operētājsistēma; attēlu apstrāde un fotografēšana; tekstapstrāde; lineāru algoritmu izpildīšana, testēšana un mainīšana; informācijas ieguve un uzglabāšana; informācijas apmaiņa un saziņa, drošība virtuālajā vidē.

Algoritmi un to izpildīšana Paskaidro šos algoritmus! Algoritms darbam datorklasē Algoritms informācijas meklēšanai Dažus darbus var veikt labāk, ja ievēro algoritmu Algoritmu jāpieraksta tā, lai to saprot izpildītājs Precīzi izpildot algoritmu, vienmēr iegūst plānoto rezultātu Pārvietošanās algoritms Slaidā ir animācija. Īsa diskusija par uzdevumiem, lai rosinātu skolēnu atcerēties apgūto. Izmantoti attēli un uzdevumi, kas tika izmantoti tēmas apguves laikā.

Programvadāmas ierīces, darbības ar logiem Datoru var izmantot ļoti dažādiem darbiem, ja tam pieslēdz programvadāmas ierīces Ikonas atvieglo darbu ar datoru Ja pārzini loga izkārtojumu vienā lietotnē, tad arī citās tas būs līdzīgs Slaidā ir animācija. Īsa diskusija par uzdevumiem, lai rosinātu skolēnu atcerēties apgūto. Izmantoti attēli un uzdevumi, kas tika izmantoti tēmas apguves laikā.

Attēlu apstrāde un fotografēšana Ar dažādām ierīcēm iegūto fotoattēlu var papildināt un pārveidot attēlu apstrādes lietotnēs Slaidā ir animācija. Īsa diskusija par uzdevumiem, lai rosinātu skolēnu atcerēties apgūto. Izmantoti attēli un uzdevumi, kas tika izmantoti tēmas apguves laikā.

Teksta ievade un noformēšana Teksts jāprot ievadīt ātri, ar visiem pirkstiem Tekstapstrādes lietotnēs tekstu var labot un dažādi noformēt Slaidā ir animācija. Īsa diskusija par uzdevumiem, lai rosinātu skolēnu atcerēties apgūto. Izmantoti attēli un uzdevumi, kas tika izmantoti tēmas apguves laikā.

Izvēlies uzdevumu Atrodi to ar meklētājprogrammu Saliec figūras spēlē atslēgvārdi “Tangram Game A” Teksta ievades spēle, atslēgvārdi “typingstudy spēles” Veido algoritmus, atslēgvārdi “piedzīvojums mežā – spēle skolēniem” Katrs skolēns var izvēlēties savu uzdevumu. Ja skolotājs uzskata, ka skolēni bez detalizētas instrukcijas nesapratīs uzdevumu nosacījumus, var organizēt darbu pāros. Sekot, lai kopējais uzdevuma izpildes laiks neaizņemtu vairāk par 10 minūtēm. 1. http://www.tangramgames.co.uk/tangramgameA/ 2. http://www.typingstudy.com/lv-latvian-3/games/typing_walk . Spēlē jāspiež kāds no burtiem uz zaļā fona, lai virzītos uz burtu, kas izcelts ar dzeltenu fonu. 3. http://programmesana.it-studenti.liepu.edu.lv/

Kādi vingrojumi jāveic? Izdomā vingrojumu un pats izpildi! Vingrojumi acīm Vingrojumi pirkstiem, rokām, pleciem Slaidā ir animācija. Vingrošana acu, pirkstu, roku, plecu un ķermeņa atpūtināšanai. Katrs skolēns pats atceras kādu no veiktajiem vingrojumiem un izpilda savu vingrojumu. Vingrojumi ķermenim

Ko vēl iemācījāmies 2.klasē? Slaidā ir animācija. Turpinās īsa diskusija par uzdevumiem, lai rosinātu skolēnu atcerēties apgūto. Vai un kur šīs prasmes būs noderīgas, izmantojamas? Izmantoti attēli un uzdevumi, kas tika izmantoti tēmas apguves laikā.

Informācijas iegūšana globālajā tīmeklī Jūs esat jau tik daudz iemācījušies! Vēl tikai pēdējais uzdevums! Vai varēsi pēdējā uzdevumā izdarīt vairāk kā iepriekšējā mācību gadā? Pelnītās uzslavas skolēniem, skolotājam, Lenijam, Zipijam un citiem palīgiem!

Atjautības spēle Meklētājprogrammā ievadi atslēgvārdus «saber cukuru 2» Izvēlies spēli Iespējams, ka vispirms ir reklāma, kas nosedz spēles sākšanas pogu. Jāpaskaidro skolēniem, ka jāsagaida reklāmas beigas, bet dažās vietnēs ir iespēja izlaist reklāmu, ja redzams uzraksts “Izlaist reklāmu” vai “Skip”. http://apollo.tvnet.lv/speles/sugar-sugar-2/152 Sāc spēlēt

Novelc līniju tā, lai cukurs birtu krūzē Mēģini vēlreiz, ja neizdevās! Spēles noteikumi Beigt spēli Krūzē jāsaber 100 graudiņi cukura Novelc līniju tā, lai cukurs birtu krūzē Skolotājam pirms stundas jāizmēģina spēle. Sākot no trešā līmeņa parādās 2 krūzītes, sarkanajā krūzītē cukuram jābirst caur norādīto vietu. Mēģini vēlreiz, ja neizdevās!

Laiks plānot vasaras ceļojumu! 2.klasē plānotais ir apgūts, nākamās stundas prasmju nostiprināšanai – ceļojuma plānošana. Paldies par darbu! Jauku vasaru skolēniem un kolēģiem! Attēls no http://spoki.tvnet.lv/foto-izlases/vasara-vasara-vasara-/397358