Transcom Worldwide Latvia Our people make the difference

Slides:



Advertisements
Līdzīgas prezentācijas
      Sensoro spēju attīstīšana matemātisko pamatpriekšstatu veidošana, matemātika - integrētā pieeja  Konsultācija  Rīgas pirmsskolas izglītības.
Advertisements

Skolas simbolika 10.a klases projekts 2011./2012. m.g.
Lasīšanas prasmju pilnveide
“Rītausmas reidi”.
Eiropas Sociālā fonda projekts „Inovatīva un praksē balstīta pedagogu izglītības ieguve un mentoru profesionālā pilnveide” Vienošanās Nr.2010/0096/1DP/ /09/IPIA/VIAA/001.
Aktualitātes bērnu tiesību aizsardzības jautājumos
Demonstrējumi dārzkopībā g.
Prezentācijas transkripts:

Transcom Worldwide Latvia Our people make the difference 30.03.2006

Par mums Transcom WorldWide ir pārstāvēts 26 Eiropas valstīs (47 zvanu centri), kuros strādā vairāk kā 12 000 darbinieki. Uzņēmuma starptautiskā pieredze ļauj SIA Transcom WorldWide Latvia piedāvāt profesionālus zvanu centra pakalpojumus. Organizācija dibināta 1995.gadā. SIA Transcom Worldwide Latvia uzņēmējdarbību Latvijā uzsāka 2001.gadā. Šobrīd uzņēmumā strādā vairāk kā 200 darbinieku. Uzņēmuma galvenie darbības virzieni: Zvanu centra pakalpojumi jeb CRM(klientu attiecību vadības) pakalpojumu sniegšana.

Par mums Vairāk kā 13,000 darbinieku, kas apkalpo klientus 38 valodās 47 zvanu centri 26 valstīs Transcom Worldwide - lielākais zvanu centrs Eiropā Transcom zvanu centri   

      Mūsu pakalpojumi Ienākošo zvanu apkalpošana Telemārketings un izejošo zvanu veikšana Administratīvie/datu ievades pakalpojumi Web pakalpojumi Parādu piedziņas pakalpojumi Konsultācijas klientu attiecību vadības nodrošinājuma jomā      

47 zvanu centri 26 pasaules valstīs Vairāk kā 6000 darba stacijas Vairāk kā 12 00 darbinieku 38 valodas 24 stundas / diennaktī, 7 dienas / nedēļā Modernākās zvanu centru tehnoloģijas Augsti kvalificēts un motivēts darbaspēks Kvalitatīvas apmācību metodes

Par Transcom Latvijā Dibināts: 2002.gadā Darbinieku skaits : 218 Darba vietu skaits : 150 Telpu platība: 921,4m2 Klienti: SIA Tele2, Viasat, P&G, Biz Pak, Fedex, Hansapost u.c.

Transcom un Latvijas Universitāte Pieņemam darbā studentus (70% esošo darbinieku savieno darbu ar mācībām) Darbs ir maiņās, kas nodrošina iespēju savienot darbu ar mācībām (vakara maiņas, maiņas brīvdienās u.c.)

Transcom un Latvijas Universitāte Ja Tev ir labas komunikāciju spējas un vēlme strādāt dinamiskā vidē – pievienojies mūsu komandai!   Iegūsti lielisku pieredzi klientu apkalpošanas jomā un darbā ar datoru!

Transcom piedāvā Darbu starptautiskā un dinamiskā vidē Pozitīvu darba atmosfēru Drošus un ērtus darba apstākļus Sociālās garantijas Izaugsmes iespējas Transcom un Latvijas Universitāte

Vakance Klientu apkalpošanas speciālists: Darba pienākumi Amata mērķis/uzdevums - nodrošināt klientu apkalpošanas pakalpojumu konkrētiem uzņēmuma klientiem vai projektiem. Darba pienākumi ienākošo zvanu apkalpošana; informācijas un procedūru pārzināšana un pasniegšana klientiem; risinājuma rašana dažādās problēmsituācijās; darbs ar dažādām datu bāzēm.

Mūsu birojs

Mūsu birojs

Mūsu pamatvērtības Prieks Izaicinājums Godīgums Aizrautība Pārākums … .

Pats svarīgākais - mūsu darbinieki!

contact.riga@transcom.com