«Klausies, vēro, dari pats!»

Slides:



Advertisements
Līdzīgas prezentācijas
      Sensoro spēju attīstīšana matemātisko pamatpriekšstatu veidošana, matemātika - integrētā pieeja  Konsultācija  Rīgas pirmsskolas izglītības.
Advertisements

Skolas simbolika 10.a klases projekts 2011./2012. m.g.
Lasīšanas prasmju pilnveide
“Rītausmas reidi”.
Eiropas Sociālā fonda projekts „Inovatīva un praksē balstīta pedagogu izglītības ieguve un mentoru profesionālā pilnveide” Vienošanās Nr.2010/0096/1DP/ /09/IPIA/VIAA/001.
Aktualitātes bērnu tiesību aizsardzības jautājumos
Demonstrējumi dārzkopībā g.
Prezentācijas transkripts:

«Klausies, vēro, dari pats!» Sagatavoja J.Dzintara un 6.a klases skolēni 2019

https://www.youtube.com/watch?v=a12KugwUTpA

https://www.youtube.com/watch?v=eGXM6Eh3FgI

https://www.youtube.com/watch?v=XIQE0sEzElw

https://www.youtube.com/watch?v=d-nxU7InCrQ

Kopīgi veidotas atziņas par to, kas ir skaņa Skaņa ir unikāla parādība – to var ne tikai dzirdēt, bet arī redzēt. /Kā jūs domājat, vai skaņu var arī just?/ Jārunā skaidri un saprotami, lai klausītājs var saprast. Skaņa ir vibrācija, tāpēc mēs varējām redzēt skaņu dejas. Skaņas var iedalīt divās grupās : muzikālā skaņā un troksnī. Muzikālās skaņas var izdot cilvēka balss un mūzikas instrumenti