Studiju programmu sistēma

Slides:



Advertisements
Līdzīgas prezentācijas
      Sensoro spēju attīstīšana matemātisko pamatpriekšstatu veidošana, matemātika - integrētā pieeja  Konsultācija  Rīgas pirmsskolas izglītības.
Advertisements

Skolas simbolika 10.a klases projekts 2011./2012. m.g.
Lasīšanas prasmju pilnveide
“Rītausmas reidi”.
Eiropas Sociālā fonda projekts „Inovatīva un praksē balstīta pedagogu izglītības ieguve un mentoru profesionālā pilnveide” Vienošanās Nr.2010/0096/1DP/ /09/IPIA/VIAA/001.
Aktualitātes bērnu tiesību aizsardzības jautājumos
Demonstrējumi dārzkopībā g.
Prezentācijas transkripts:

Studiju programmu sistēma Kas mums ir ? Akad. Profesionālais Zin.dr. Pr.mg. Pr.b. Z.mģ 2.līm. 2.līm. Zin.bak 2.līm. ? 1.līm. 2003.g. 16.maijs Studiju programmu sistēma

Kā varētu būt ? (Apkopoti arī 14 augstskolu viedokļi) Nozarē ir tikai viena tipa augst. izglītība – akad. vai prof. Nozarē ir bakalaura studijas, kas ieliek pamatu, virs tā akad. vai prof. studijas Augstskola dod izglītību, kuras līmeni mēra ar grādiem; kvalifikāciju piešķir profesionālās asociācijas Ir labi kā ir – Nedaram neko Par – 56% Par – 82% Par – 70% 2003.g. 16.maijs Studiju programmu sistēma

Ko darīt ar 1.līmeņa prof. programmām ? Ieteikumi un to vērtējums 76 % 1. Universitātēs šīs programmas netiek realizētas 2. Speciālas “pēckoledžas“ programmas netiek veidotas, tie kas izvēlas turpināt studijas, pēc izlīdzināšanas kursu apguves iekļaujas bakalaura (prof.bak.) studijās. 82 % 2003.g. 16.maijs Studiju programmu sistēma

Studiju programmu sistēma PROBLĒMAS Esam noguruši no nestabilitātes; Esošās programmas ir akreditētas, trūkst spēka un naudas sākt no gala. Nav īsti skaidrs sagaidāmais darba apjoms. Būtu vajadzīgi pārejas noteikumi, kas ļautu Akreditācijas komisijai traktēt esošo akreditāciju, piemērojot to jaunajām programmām. Jāgatavo labojumi Augstskolu likumā. Ko darīt ar studentiem esošajās programmās? 2003.g. 16.maijs Studiju programmu sistēma