CSDD informatīvi izglītojošā kampaņa

Slides:



Advertisements
Līdzīgas prezentācijas
      Sensoro spēju attīstīšana matemātisko pamatpriekšstatu veidošana, matemātika - integrētā pieeja  Konsultācija  Rīgas pirmsskolas izglītības.
Advertisements

Skolas simbolika 10.a klases projekts 2011./2012. m.g.
Lasīšanas prasmju pilnveide
“Rītausmas reidi”.
Eiropas Sociālā fonda projekts „Inovatīva un praksē balstīta pedagogu izglītības ieguve un mentoru profesionālā pilnveide” Vienošanās Nr.2010/0096/1DP/ /09/IPIA/VIAA/001.
Aktualitātes bērnu tiesību aizsardzības jautājumos
Demonstrējumi dārzkopībā g.
Prezentācijas transkripts:

CSDD informatīvi izglītojošā kampaņa KONKURSA PROCEDŪRA AR SARUNĀM   CSDD informatīvi izglītojošā kampaņa “Nogurums pie auto stūres” 2017. gada 16. oktobris

Kampaņas sagatavošana CSDD par noguruma kampaņu domā jau 10 gadus! Bet realizē tikai tagad, jo kampaņas pamatojums (pētījums, aptauja, fakti…) infrastruktūra nogurums reāli ceļu satiksmē nav nomērāms un pierādāms sods (APK) Par transportlīdzekļa vadīšanu vai mācīšanu vadīt transportlīdzekli, atrodoties reakcijas ātrumu un uzmanību samazinošu medikamentu iespaidā, esot slimam vai tādā mērā nogurušam, ka tas ietekmē vadītāja darbspējas un ceļu satiksmes drošību, — uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam 40-280 eiro.

CSDD pētījums, galvenie secinājumi: FAKTI - PĒTĪJUMS CSDD pētījums, galvenie secinājumi: pētījuma gaitā 11,7% autovadītāju dienas laikā konstatēts augsts iemigšanas risks biežāk paaugstināts vai augsts iemigšanas risks ir sievietēm un vīriešiem vecumā no 18-40 gadiem katrs trešais autovadītājs gada laikā ir piedzīvojis sekundes miegu pēc aptaujas datiem - sabiedrība hroniski neizguļas, tādēļ cilvēki aizvien vairāk riskē iemigt pie auto stūres Pētījuma / aptaujas nosacījumi: Garums - 20 min Slēgta, klusa telpa Pētījums ir brīvprātīgs Pētījumu veic ārsts- fiziologs

FAKTI - APTAUJA CSDD autovadītāju un pasažieru aptauja Ko cilvēki dara, lai «aizdzītu» nogurumu: autovadītāji - atpūšas, dzer kafiju, sarunājas, klausās mūziku, smēķē, atver logu, cenšas ātrāk nokļūt gala punktā u.t.t. pasažieri –sarunājas, iesaka atpūsties Sekas: grūti ieturēt savu braukšanas joslu neatceras, kā nobrukts kāds ceļa posms uzbrauc uz apmales iebrauc pretējā braukšanas joslā

FAKTI - APTAUJA Cik stundas bez pārtraukuma Jūsuprāt Jūs varat braukt bez atpūtas?

FAKTI - PĒTĪJUMS Valsts policijas pētījums par smagajiem ceļu satiksmes negadījumiem

FAKTI NO CEĻA Sieviete aizmieg pie auto stūres un iebrauc grāvī Rīga, 24.febr., LETA. Vakar Saldus rajonā kāda sieviete aizmigusi pie automašīnas stūres un iebraukusi grāvī, aģentūru LETA informēja Valsts policijas Preses un sabiedrisko attiecību biroja Preses nodaļas vecākais inspektors Aigars Bērziņš. Negadījums notika vakar ap plkst.7 no rīta Saldus rajonā, autoceļa Rīga-Liepāja 87.kilometrā. 1967.dzimusi sieviete vadot automašīnu "Opel Vectra" aizmiga pie auto stūres, nobrauca no ceļa, iebrauca šķērslī. Aizmiegot pie stūres, izraisa sadursmi Jelgava, 25.jūl., LETA. Piektdienas, 22.jūlija, vakarā uz Daugavpils šosejas kāda kravas auto šoferis iemidzis pie stūres un, iebraucot pretējā braukšanas joslā, viņa auto aizķēris pretī braucošo kravas mašīnu, aģentūru LETA informēja Valsts policijas Zemgales reģiona pārvaldes priekšnieka palīdze Ieva Sietniece. Aptauja: Biežākie traucēkļi ikdienas satiksmē – mobilās ierīces, izsalkums un nogurums Rīga, 14.okt., LETA. Drošību uz ceļa veido ne tikai transportlīdzekļu tehniskais stāvoklis, kvalitatīvs ceļa segums un satiksmes noteikumu ievērošana, bet arī mobilās ierīces, izsalkums un nogurums, liecina apdrošināšanas kompānijas "Balta" veiktā aptauja.

CITAS VALSTIS

MĒRĶAUDITORIJA Transportlīdzekļu vadītāji vecumā no 18-40 gadiem

KAMPAŅAS MĒRĶI samazināt bojā gājušo un ievainoto satiksmes dalībnieku skaitu; samazināt avāriju skaitu pievērst uzmanību problēmai - nogurums pie auto stūres un tā sekām sniegt risinājumus – ko darīt, ja nākas vadīt automobili pārlieku nogurušam

nepārvērtēt savas spējas KAMPAŅAS VĒSTĪJUMI atpazīt nogurumu nepārvērtēt savas spējas sniegt sabiedrībai risinājumus, kas izriet no CSDD pētījuma secinājumiem un ārstu- fiziologu ieteikumiem

atbalstītāju piesaiste KAMPAŅAS ELEMENTI video klips kampaņas raksturs: brīdinošs, informatīvs, izglītojošs kampaņas vēstījumi audio klips plakāts / devīze sk. metodoloģiju publicitāte kampaņas atklāšana. pieteikums pētījums sociālie tīkli un mediji citas aktivitātes Pretendenta idejas (kaut kas jauns, nebijis, sabiedrības uzmanību piesaistošs…) atbalstītāju piesaiste ERGO, Circle K….. kampaņas rezultātu apkopojums mērķauditorijas un sabiedrības viedoklis par kampaņu un tās rezultētiem

2017.gada decembris un 2018.gada janvāris Kampaņas realizācija: TERMIŅI Kampaņas izstrāde: 2017.gada decembris un 2018.gada janvāris Kampaņas realizācija: 2018.gada februāris un marts Kampaņas rezultātu apkopojums: 2018.gada marts

Kas jāiesniedz? Kampaņas koncepcijas apraksts Kampaņas devīze / sauklis (latviešu valodā) Kampaņas plakāts / vizuālis (identitātes zīme) (skice) Kampaņas video klipa idejas apraksts; realizācijas metodes / filmēšanas tehnikas apraksts; kadrējuma skices un teksts latviešu valodā Kampaņas atklāšanas idejas apraksts un kampaņas galveno vēstījumu publicitātes plāna apraksts CSDD sociālo tīklu kontos un medijos !!! Lūgums iepazīties ar Metodoloģiju (Nolikuma 5.pielikums) Apliecinājums, ka pretendents nodrošinās autortiesību ievērošanu piedāvājuma sagatavošanas un līguma izpildes laikā Ja piedāvājumā tiek izmantots cita autora darbs vai tā fragments, pretendentam ir jāiesniedz šī autora vai tā pārstāvja piekrišana par darba izmantošanu

Kas jāiesniedz? Pretendentam ir jāiesniedz finanšu piedāvājums, kurā jānorāda piedāvājuma kopējā cena eiro bez PVN un ar PVN atbilstoši Nolikuma 2.pielikumam. Piedāvājumā jāiekļauj visas izmaksas, kas nepieciešamas piedāvātā kampaņas risinājuma pilnīgai realizēšanai. Nekādi papildu maksājumi netiks veikti. Pretendentam ir jānorāda visi apakšuzņēmēji, kuru sniedzamo pakalpojumu vērtība ir 10 procenti no kopējās iepirkuma līguma vērtības vai lielāka, un katram šādam apakšuzņēmējam izpildei nododamo iepirkuma līguma daļu (Nolikuma 3.pielikums). !!! Lūgums iepazīties ar Līgumu (Nolikuma 4.pielikums).

PIEDĀVĀJUMU IESNIEGŠANA 1.novembrim līdz plkst.10:00

Vērtēšana Nr. Vērtēšanas kritēriji Max. punktu skaits 1. Cena 10 2. Kampaņas koncepcija 20 3. Kampaņas devīze / sauklis 4. Kampaņas plakāts / vizuālis 5. Kampaņas video klipa ideja; realizācijas metode / filmēšanas tehnika; kadrējuma skices un teksts 6. Kampaņas atklāšana un kampaņas galveno vēstījumu publicitātes plāns CSDD sociālo tīklu kontos un medijos Kampaņas prezentācija KOPĀ: 100

PALDIES! Tiekamies sarunās – novembra sākumā!