Lejuplādēt prezentāciju
Notiek prezentācijas ielādēšana. Lūdzu uzgaidiet
1
Radio Latvijā 2012 Sergejs Kruks
2
Referāta saturs TNS Latvija radio klausīšanas rezultātu interpretācija
tendences , mūzikas formātu radio auditorijas, LR auditorijas diennakts dinamika, klausīšanas paradumi vecuma grupās, latviešu un krievu radio klausīšanas dinamika, auditorijas paradumi pl Secinājumi Rekomendācijas
3
N.B. Visos grafikos ir izmantoti TNS Latvija rudens rezultāti.
RCH - klausītāju skaits tūkstošos. AQH% - klausītāju skaits no visas mērķa grupas gadu vecums.
4
VISI RADIO, AQH%, 1994 2004 2012
5
Visi, LR1, LR2, AQH%, 2004 un 2012 Visi 2004 Visi 2012 LR2 2004
6
9:00 Visi radio, RCH, 2012r 12:00 18:00 Automašīnā
7
AQH%, 2012 LR2 LR1 LR4 Citas Skonto SWH LR1 EHR
8
9:00 RCH, Visi, 2012r (bez LR2) 12:00 SWH LR4 EHR RuRa
9
Radio latviešu valodā, RCH, 2012
LR2 LR1 Citas
10
Radio krievu val., RCH, 2012
11
Visi radio, vecums, RCH, 2012r 25-34 35-44 45-54 55-64 65-74 18-24
12-17
12
Visi, vecuma grupas, darba dienas, 2004, RCH
13
Vecums 35-44, RCH, 2012r LR2 Skonto Cita SWH RETRO SWH+ RuRa LR1 LR4
14
Vecums 25-34, RCH, 2012r SWH Citi LR2 Skonto EHR StarFM RuRa 101
15
LR2 Skonto
16
Vecuma struktūra rudens 2012
17
LR1 1994 LR1, AQH%,
18
LR1 un LR2, AQH%, 2004 un 2012
19
LR1, vecuma grupas, RCH, 2012r 65-74 55-64 45-54 35-44 25-34 12-17
20
LR4, vecuma grupas, RCH, 2012r 65-74 45-54 55-64 35-44 25-34
21
LR1 un LR3 auditorijas vecums
22
LR1 auditorijas vecuma struktūra
23
Latvijas Radio, RCH, 2010, 2012 LR2 LR1 LR4 LR3
24
Visi radio, AQH%, braukšanas laiks, 2012
LR2 Visi radio, AQH%, braukšanas laiks, 2012 Citi Skonto LR1
26
Visi radio, Auto, RCH, 2012r Skonto SWH EHR LR2 RuRa SWH+ LR1 LR4
27
VISI, Auto, RCH, 2004 un 2012
28
LR1 un LR2, RCH, 2010 un 2012
30
Provizoriskie secinājumi
Radio saglabā savas pozīcijas citu mediju vidū – vecuma grupa ir lielākā klausītāju kategorija. Vislielākais RCH ir pl. 9-14, tad auditorijas sarūk, neatgriežoties pat braukšanas stundās pl Izteikta tendence lietot radio kā mūzikas fonu darba laikā – paraduma auditorija. Ir pazīmes, ka krasi samazinājusies instrumentālā radio auditorija (izņemot rīta stundas). Ārkārtīgi liels mūzikas staciju skaits izraisa stingru auditorijas sadrumstalotību ar vienu izteiktu līderu (LR2 formāts). Konkurence mūzikas radio vidū nav veicinājusi formātu daudzveidību un kvalitatīvās pārmaiņas.
31
Vispārējās rekomendācijas radio
Lietot rakstīto mutvārdu valodas stilu = rediģēt ziņas. Nepārspīlēt ar sekošanu ziņu aģentūru un politiskās elites dienaskārtībai. Veidot ārpusstudijas ierakstus ar interskaņu. Daudzveidot intervijas formātus un tehnikas. Veidot podkastus.
32
Rekomendācijas Latvijas Radio
LR4 veidot dinamisku informācijas un mūzikas sleju ar īsiem satura segmentiem pl LR1 modificēt slejas “Labrīt” un “Pēcpusdiena”, padarot tās dinamiskākas; izmantot jaunus izteiksmes līdzekļus un daudzveidot satura segmentu žanrus. Ziņu raidījumos iekļaut nepolitiskās tematikas sižetus. Veidot līdz 15 min. garas regulārās radiofilmas (ikdienas tematika, izzinošie, personas darbībā, sports, kultūra, ārzemes). Apsvērt iespēju pārveidot 60 min. garās tematiskās slejas 30 min. Omnibusa formāta žurnālos ar skaidru struktūru, īsiem segmentiem. MĒRĶIS: veicināt mērķtiecīgu klausīšanos, lai piesaistītu citu kanālu auditoriju noteiktiem raidījumiem; sekmēt audiofailu izmantošanu citos nesējos (podkasti – internetā, mob.telefonā)
Līdzīgas prezentācijas
© 2024 SlidePlayer.lv Inc.
All rights reserved.