Notiek prezentācijas ielādēšana. Lūdzu uzgaidiet

Notiek prezentācijas ielādēšana. Lūdzu uzgaidiet

Projekts „Jelgavas skolotāju profesionālās kompetences pilnveide tehnoloģiju un zinātņu jomā” Jelgava, 2006-2007 Līgums Nr. 2006/0116/VPD1/ESF/PIAA/05/APK/3.2.5.2./0152/0207.

Līdzīgas prezentācijas


Prezentācija par tēmu: "Projekts „Jelgavas skolotāju profesionālās kompetences pilnveide tehnoloģiju un zinātņu jomā” Jelgava, 2006-2007 Līgums Nr. 2006/0116/VPD1/ESF/PIAA/05/APK/3.2.5.2./0152/0207."— Prezentācijas transkripts:

1 Projekts „Jelgavas skolotāju profesionālās kompetences pilnveide tehnoloģiju un zinātņu jomā” Jelgava, Līgums Nr. 2006/0116/VPD1/ESF/PIAA/05/APK/ /0152/0207 2. MODULIS MATEMĀTIKA KĀ VIENS NO TEHNOLOĢIJU UN ZINĀTŅU PAMATU JOMAS STRUKTŪRKOMPONENTIEM Izziņu veicinošās metodes mācību priekšmetā Izziņu veicinošā metodes ar kritiskās domāšanas pieeju matemātikā

2 Matemātikai piemērota ir argumentētā eseja:
Projekts „Jelgavas skolotāju profesionālās kompetences pilnveide tehnoloģiju un zinātņu jomā” Jelgava, Līgums Nr. 2006/0116/VPD1/ESF/PIAA/05/APK/ /0152/0207 Matemātikai piemērota ir argumentētā eseja: Plašas un dziļas zināšanas Prasme analizēt, atlasīt nepieciešamos faktus un argumentus Prasme plānot un loģiski sakārtot materiālu Spēja izteikt pamatotus spriedumus un izdarīt secinājumus

3 Projekts „Jelgavas skolotāju profesionālās kompetences pilnveide tehnoloģiju un zinātņu jomā” Jelgava, Līgums Nr. 2006/0116/VPD1/ESF/PIAA/05/APK/ /0152/0207 Skolēni drīkst izmantot grāmatas, enciklopēdijas, tabulas, statistikas datus, internetu utt. Argumentētās esejas raksturo: Mērķtiecība – visas daļas pakļautas vienam tematam Sakarīgums – teksta vienību tematiska saistība Pilnīgums – temata apjoma ievērošana Pabeigtība – secinājumi, vispārinājumi

4 Esejas vērtēšanas kritēriji:
Projekts „Jelgavas skolotāju profesionālās kompetences pilnveide tehnoloģiju un zinātņu jomā” Jelgava, Līgums Nr. 2006/0116/VPD1/ESF/PIAA/05/APK/ /0152/0207 Esejas vērtēšanas kritēriji: Saturs – konkrēts, pārliecinošs, atbilstošs, radošs, saprotams Viedoklis – skaidrs, konsekvents Esejas izkārtojums – loģisks, saskaņots, vienots, piemērots mērķim, virzīts uz secinājumiem Rindkopu izkārtojums – dažādu rindkopu struktūra, atkāpes

5 Esejas vērtēšanas kritēriji:
Projekts „Jelgavas skolotāju profesionālās kompetences pilnveide tehnoloģiju un zinātņu jomā” Jelgava, Līgums Nr. 2006/0116/VPD1/ESF/PIAA/05/APK/ /0152/0207 Esejas vērtēšanas kritēriji: Stils – interesants, tēlains, izteiksme atbilst saturam Teikumu struktūra – loģiska, pabeigta, prasmīga dažādu teikuma struktūru lietošana (paralēlisms, kontrasts, atkārtojums, izsaukumi)

6 Esejas vērtēšanas kritēriji:
Projekts „Jelgavas skolotāju profesionālās kompetences pilnveide tehnoloģiju un zinātņu jomā” Jelgava, Līgums Nr. 2006/0116/VPD1/ESF/PIAA/05/APK/ /0152/0207 Esejas vērtēšanas kritēriji: Leksika – tēmai atbilstoša, valoda – precīza, dzīva, tēlaina Gramatika – gramatikas likumu (interpunkcijas, vārdu pareizrakstības) ievērošana Sagatavots, izmantojot: Čakārne Z., Ģingule M. Ceļā uz lietišķajiem rakstiem.- Rīga: Pētergailis, 2003


Lejuplādēt ppt "Projekts „Jelgavas skolotāju profesionālās kompetences pilnveide tehnoloģiju un zinātņu jomā” Jelgava, 2006-2007 Līgums Nr. 2006/0116/VPD1/ESF/PIAA/05/APK/3.2.5.2./0152/0207."

Līdzīgas prezentācijas


Google reklāma