Notiek prezentācijas ielādēšana. Lūdzu uzgaidiet

Notiek prezentācijas ielādēšana. Lūdzu uzgaidiet

Transcom Worldwide Latvia Our people make the difference

Līdzīgas prezentācijas


Prezentācija par tēmu: "Transcom Worldwide Latvia Our people make the difference"— Prezentācijas transkripts:

1 Transcom Worldwide Latvia Our people make the difference

2 Par mums Transcom WorldWide ir pārstāvēts 26 Eiropas valstīs (47 zvanu centri), kuros strādā vairāk kā darbinieki. Uzņēmuma starptautiskā pieredze ļauj SIA Transcom WorldWide Latvia piedāvāt profesionālus zvanu centra pakalpojumus. Organizācija dibināta 1995.gadā. SIA Transcom Worldwide Latvia uzņēmējdarbību Latvijā uzsāka 2001.gadā. Šobrīd uzņēmumā strādā vairāk kā 200 darbinieku. Uzņēmuma galvenie darbības virzieni: Zvanu centra pakalpojumi jeb CRM(klientu attiecību vadības) pakalpojumu sniegšana.

3 Par mums Vairāk kā 13,000 darbinieku, kas apkalpo klientus 38 valodās 47 zvanu centri 26 valstīs Transcom Worldwide - lielākais zvanu centrs Eiropā Transcom zvanu centri

4       Mūsu pakalpojumi Ienākošo zvanu apkalpošana
Telemārketings un izejošo zvanu veikšana Administratīvie/datu ievades pakalpojumi Web pakalpojumi Parādu piedziņas pakalpojumi Konsultācijas klientu attiecību vadības nodrošinājuma jomā

5 47 zvanu centri 26 pasaules valstīs
Vairāk kā 6000 darba stacijas Vairāk kā darbinieku 38 valodas 24 stundas / diennaktī, 7 dienas / nedēļā Modernākās zvanu centru tehnoloģijas Augsti kvalificēts un motivēts darbaspēks Kvalitatīvas apmācību metodes

6 Par Transcom Latvijā Dibināts: 2002.gadā Darbinieku skaits : 218
Darba vietu skaits : Telpu platība: ,4m2 Klienti: SIA Tele2, Viasat, P&G, Biz Pak, Fedex, Hansapost u.c.

7 Transcom un Latvijas Universitāte
Pieņemam darbā studentus (70% esošo darbinieku savieno darbu ar mācībām) Darbs ir maiņās, kas nodrošina iespēju savienot darbu ar mācībām (vakara maiņas, maiņas brīvdienās u.c.)

8 Transcom un Latvijas Universitāte
Ja Tev ir labas komunikāciju spējas un vēlme strādāt dinamiskā vidē – pievienojies mūsu komandai! Iegūsti lielisku pieredzi klientu apkalpošanas jomā un darbā ar datoru!

9 Transcom piedāvā Darbu starptautiskā un dinamiskā vidē
Pozitīvu darba atmosfēru Drošus un ērtus darba apstākļus Sociālās garantijas Izaugsmes iespējas Transcom un Latvijas Universitāte

10 Vakance Klientu apkalpošanas speciālists: Darba pienākumi
Amata mērķis/uzdevums - nodrošināt klientu apkalpošanas pakalpojumu konkrētiem uzņēmuma klientiem vai projektiem. Darba pienākumi ienākošo zvanu apkalpošana; informācijas un procedūru pārzināšana un pasniegšana klientiem; risinājuma rašana dažādās problēmsituācijās; darbs ar dažādām datu bāzēm.

11 Mūsu birojs

12 Mūsu birojs

13 Mūsu pamatvērtības Prieks Izaicinājums Godīgums Aizrautība Pārākums …
.

14 Pats svarīgākais - mūsu darbinieki!

15


Lejuplādēt ppt "Transcom Worldwide Latvia Our people make the difference"

Līdzīgas prezentācijas


Google reklāma