Notiek prezentācijas ielādēšana. Lūdzu uzgaidiet

Notiek prezentācijas ielādēšana. Lūdzu uzgaidiet

Amadeus TINA Rīga , 2010.gada 20.maijs

Līdzīgas prezentācijas


Prezentācija par tēmu: "Amadeus TINA Rīga , 2010.gada 20.maijs"— Prezentācijas transkripts:

1 Amadeus TINA Rīga , 2010.gada 20.maijs
Customer Solutions Amadeus TINA Rīga , 2010.gada 20.maijs

2 Saturs Amadeus TINA Vispārējs raksturojums
Standarta dokumentācijas modulis ar piemēriem Atskaišu menedžments ar piemēriem Klientu menedžmenta modulis Aģentu efektivitātes kontroles iespējas

3 Amadeus TINA vispārējs raksturojums
Amadeus Business Agency Manager (TINA) ir aplikācija, kas radīta, lai atvieglotu tūrisma aģentūru darbu. Tās darbības loģika atspoguļo tūrisma aģentūras ikdienas darba procesus : pieprasījums, piedāvājums, apstiprinājums, rezervācija, rēķins, apmaksa un ceļojumu dokumentu sagatavošana TINA atskaišu iespējas nodrošina aģentūras darbības kontroli dažādos finansiālos un operacionālos griezumos

4 Amadeus TINA vispārējs raksturojums
Vispārēji Lokāli Viegli pielāgojama piemērojama katras aģentūras darba procesiem savietojama ar grāmatvedības programmām Nav piesaistīta konkrētai programmatūrai Integrēta Nemanāma datu apmaiņa starp mid & front-office Integrēta ar Amadeus Selling Platform BSP rēķinu automātiska salīdzināšana PVN konfigurācija tulkota vietējā valodā Latvijas Bankas valūtas kursu automātiska piesaiste servisa maksu menedžments klientu bāzes administrācija piegādātāju bāzes administrācija dokumentu standartu modulis

5 Standarta dokumentāciju modulis
Vienota stila piedāvājums klientiem Rēķins Vaučeris Standarta klientu līgumi (Novatours, Tez Tours) Standarta formāta vēstules (atgādinājumi, speciālie piedāvājumi)

6 Vienota stila piedāvājums

7 Vienota stila piedāvājums

8 Rēķins

9 Vaučeris

10 Ērts atskaišu menedžments
Atskaišu ģenerēšanu pēc vairāk nekā 50 parametriem Atskaites vizualizāciju atbilstoši klienta vajadzībām Datu eksportēšanu uz MS Excel

11 Atskaišu paraugi Peļņas analīze Produktu pārdošanas atskaite
Anulācijas iemeslu statistika Aģentu finansiālo aktivitāšu atskaite Aģentu operacionālo aktivitāšu atskaite Neapmaksāto rēķinu statistika Galamērķu statistika

12 Sales report

13 Suppliers report

14 Invoice payment status

15 Totals per client

16 Total revenue on a specific client

17 Anulācijas statistika

18 BSP matching

19 Aģentu produktivitātes menedžments
Iespēja saņemt atskaiti par katra aģenta pieņemtajiem, apstrādātajiem un pārdotajiem pasūtījumiem un to kvalitāti Iespēja deliģēt noteiktus uzdevumus konkrētam darbiniekam caur sistēmu un kontrolēt tos Pateicoties TINA funkcionalitātei , pašam darbiniekam iespējams efektīvi plānot savus darbus

20 Aģentu produktivitātes atskaites paraugs

21 Uzdevumu deliģēšana

22 Aģenta darbu plānotājs


Lejuplādēt ppt "Amadeus TINA Rīga , 2010.gada 20.maijs"

Līdzīgas prezentācijas


Google reklāma