Notiek prezentācijas ielādēšana. Lūdzu uzgaidiet

Notiek prezentācijas ielādēšana. Lūdzu uzgaidiet

“Kā doties pa straumi pārmaiņu laikā..?” «Radošuma pils» treneri: Dace un Armands Līcīši P EDAGOGU KONFERENCE «21. GS IZGLĪTĪBA : SKOLA, SKOLOTĀJS, PĀRMAIŅAS.

Līdzīgas prezentācijas


Prezentācija par tēmu: "“Kā doties pa straumi pārmaiņu laikā..?” «Radošuma pils» treneri: Dace un Armands Līcīši P EDAGOGU KONFERENCE «21. GS IZGLĪTĪBA : SKOLA, SKOLOTĀJS, PĀRMAIŅAS."— Prezentācijas transkripts:

1 “Kā doties pa straumi pārmaiņu laikā..?” «Radošuma pils» treneri: Dace un Armands Līcīši P EDAGOGU KONFERENCE «21. GS IZGLĪTĪBA : SKOLA, SKOLOTĀJS, PĀRMAIŅAS » 29.09.2018

2 Pārmaiņas vairs nekad nebūs tik lēnas, kā šobrīd!

3 «Kāpurs ir pakļauts ģeodinamikas dabas likumiem, bet tauriņam ir jāpielāgojas pavisam citai- aerodinamikas pasaulei…» (Prof.dr.oec.habil. Fredmund Malik)

4 10 galvenās prasmes 2020. gadā2015. gadā Sarežģītu problēmu risināšanas prasme Kritiskā domāšana Radošums Cilvēku pārvaldība Darbības saskaņošana ar citiem Emocionālā inteliģence Spriedumu izteikšana un lēmumu pieņemšana Prasme palīdzēt Prasme vest sarunas Kognitīvais (domāšanas) elastīgums Sarežģītu problēmu risināšanas prasme Darbības saskaņošana ar citiem Cilvēku pārvaldība Kritiskā domāšana Prasme vest sarunas Kvalitātes kontrole Prasme palīdzēt Spriedumu izteikšana un lēmumu pieņemšana Aktīva klausīšanās Radošums Avots: Pasaules Ekonomikas forums, Ziņojums par darba tirgu nākotnē

5 TEHNOLOĢIJAS PEDAGOĢIJA TELPA Digitālais atbalsts Mācīšanās vide Mācīšanās partnerība Pedagoģiskā pieredze Mūsdienīga mācību vide AAvots- Gill Leahy. The Modern Classroom.Izdevniecība: Lielvārds

6 Zināšanas «Ko mēs zinām» Raksturs «Kā uzvedamies un iesaistāmies pasaulē» Prasmes «Kā izmantojam to, ko zinām» Mācīšanās mācīties «Kā reflektējam un adaptējamies» Mācīšanās mācīties «Kā reflektējam un adaptējamies» Zināšanas «Ko mēs zinām» Raksturs «Kā mēs uzvedamies un iesaistāmies pasaulē» Prasmes «Kā mēs izmantojam to, ko zinām» 21.gadsimta IZGLĪTĪBA

7 Pareizas piebarošanas laiks un daudzums. Jo daudzveidīgāks sastāvs, jo interesantāka dzīve! Katrā dārzā- jāstrādā! (Kāds darbs, tādi augļi…) Darbs jādara ar mīlestību! Dārzam vajadzīga plānošana! Vienādi kopjot un mīlot, vienā un tajā pašā laikā ir dažādi rezultāti. Atšķirīgs uzziedēšanas un ienākšanas laiks. Kas vienam der, tas otram kaitē! Labs dārzs – daudz draugu! Katram augam sava nozīme! Augu, augļu un dārzeņu dažādība. Vajadzīgas stipras saknes! Dažādu apstākļu iedarbība uz dārzu! Augļi vēl nav paredzami! Ļoti svarīgs augsnes sastāvs.

8

9 Lietas, kuras es varu ietekmēt un kontrolēt Kā es sniedzu atbalstu sev un citiem Kā es līdzdarbojos un iesaistos Palīdzības lūgšanu citiem Atbildība u.c. Savus lēmumus Metodika, darba formas Profesionālo kompetenci Kā es sadarbojos ar kolēģiem Kā es reaģēju uz dažādiem dzīves pārbaudījumiem un izaicinājumiem Godīgums Lietas, kuras es nevaru ietekmēt un kontrolēt Lai citi būtu godīgi pret mani Kāda vēlmi kaut ko darīt atkal un atkal To, kam es patīku Globālās pārmaiņas Kā citi rūpējas paši par sevi Dzīvības procesus To, kuri mani mīl To, kam es nepatīku Laika apstākļus Cita cilvēka lēmumus Demogrāfiju reģionos Lai citi būtu jauki ????????? Pagātnes notikumus Valsts līmeņa politiku

10 Empātija un emocijas Humora izjūta Radoša iztēle Radoša domāšana Oriģinalitāte Intuīcija Zinātkāre Pārmaiņu komponenti, kas var palīdzēt virzīties uz priekšu…

11 Radoša attieksme pret profesiju « Vienīgā iespēja izdarīt lielisku darbu- mīlēt, ko tu dari. Ja tu šo lietu vēl neesi atradis, turpini meklēt. Nekad neapstājies.» (Stīvs Džobs)

12

13

14 Ja būtu iespējams visas zināšanas un priekšstatus par izdegšanu un stresu sasummēt vienā vārdā, tad šis vārds būtu līdzsvars jeb līdzsvarotība… Līdzsvars starp: - došanu un ņemšanu, - stresu un mieru, - darbu un mājas dzīvi. Jebkas, kas izjauc līdzsvaru starp šiem faktoriem rada izdegšanu. Jebkas, kas izjauc līdzsvaru starp šiem faktoriem rada izdegšanu.

15 Sabiedrība; Ģimene; Emocionālās attiecības; Tradīcijas; Kolēģi u.c. Ķermenis Darbošanās Intuīcija Fantāzijas/ idejas; Apskaidrība; Dzīves jēga; Mērķi; Iedvesma u.c 25 % Kontakti Nākotne Panākumi; Karjera; Nauda; Statuss; Zināšanas; Darbs u.c. Veselība/ slimība; Higiēna; Sports Pārtika; Miegs; Dienas režīms

16 Līdzsvara koks… Tava anekdote man pamatīgi uzlaboja omu Paldies, ka atrisināji manu problēmu Tu esi tikusi galā ar grūtākām lietām Paldies, ka tu esi Pasmaidi! Tev izdosies! Kad pabeigsi- būs gandarījums Paldies, ka biji īstajā vietā un laikā Es tevi atbalstīšu Prasi man palīdzību, ja tev to vajadzēs Kopā mēs to izdarīsim Paldies, ka atbalsti mani Paldies, ka uzlaboji noskaņojumu Tu šodien lieliski paveici savu darbu

17

18

19 "Izplatiet mīlestību visur, kur vien esiet! Neļaujiet nevienam no sevis aiziet mazāk laimīgam nekā viņš ir pie Jums atnācis!" (Māte Terēze)

20 Ja zvaniet, tad: Dace +371 28846005 Armands +371 27057457 Ja rakstiet, tad: Dace – dace.licite@jak.lv Armands – armands.licitis@jak.lv Ja zvaniet, tad: Dace +371 28846005 Armands +371 27057457 Ja rakstiet, tad: Dace – dace.licite@jak.lv Armands – armands.licitis@jak.lv dace.licite@jak.lvarmands.licitis@jak.lvdace.licite@jak.lvarmands.licitis@jak.lv


Lejuplādēt ppt "“Kā doties pa straumi pārmaiņu laikā..?” «Radošuma pils» treneri: Dace un Armands Līcīši P EDAGOGU KONFERENCE «21. GS IZGLĪTĪBA : SKOLA, SKOLOTĀJS, PĀRMAIŅAS."

Līdzīgas prezentācijas


Google reklāma